Nie pamiętasz hasła?
*Na wskazany email w ciągu 48h zostanie wysłane zaproszenie do wersji demo programu.

Pytania i odpowiedzi

Sekcja 1: Kilka pytań o Veterinaro

1. Pracuję na innym systemie, czy mogę przenieść moje dane do Veterinaro?

Pomyśleliśmy i o tym. Veterinaro umożliwia import danych z najbardziej powszechnych programów, które były wykorzystywane przed wejściem Veterinaro na rynek (tj. Klinika XP oraz Zwierzaki). Na Państwa indywidualne życzenie, jesteśmy również gotowi przygotować dodatkowe integracje umożliwić import z innych programów. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

2. W jaki sposób przesyłane są faktury?

Myślimy o środowisku naturalnym i w Veterinaro chronimy drzewa umożliwiając przechowywanie informacji, dokumentacji jak również prowadzenie działalności w formie elektronicznej. Podobnie rzecz ma się z fakturami. Są wystawiane elektronicznie i wysyłane na adres emailowy użytkownika. Nie mniej jednak, na specjalne życzenie możemy Państwu wysłać oryginał faktury w formie papierowej.

3. Czy program umożliwia drukowanie potrzebnych dokumentów i recept?

Tak w systemie zaszyte są wzory i szablony wszystkich najważniejszych dokumentów (w tym również dokumentów do kontroli). Ponadto szablony wizyt zostały specjalnie opracowane przez współpracujących z nami lekarzy weterynarii, tak aby usprawnić proces leczenia zwierząt.
Ponadto Veterinaro umożliwia tworzenie i drukowanie recept bezpośrednio z systemu.

Sekcja 2: Bezpieczeństwo

1. Czy to jest bezpieczne?

„Masz to jak w banku”. Veterinaro pracuje na serwerach Microsoft obok takich firm jak Volkswagen Bank, Royal Bank of Scotland czy Aviva. Technologia pracy w chmurze cały czas zdobywa popularność w Polsce, ale jest już szeroko rozpowszechniona na świecie i korzystają z niej instytucje zaufania publicznego jak banki i ubezpieczyciela. Veterinaro podąża tym trendem. Dane będą bezpieczne nawet w wyniku awarii komputera, powodzi, pożaru czy kradzieży. Jeśli to Państwa nie przekonuje to może przekona w możliwość zrobienia kopii wszystkich danych i przechowania ich na ulubionym komputerze.

2. Gdzie przechowywane są moje dane i czy są bezpieczne?

Dane przechowywane są na zewnętrznych, specjalnie zabezpieczonych serwerach. Nikt nieupoważniony nie posiada do nich dostępu. Dane są regularnie archiwizowane i tworzone są cykliczne kopie bezpieczeństwa – dzięki temu są one znacznie bezpieczniejsze niż przechowywane na dysku lokalnym. Nawet w przypadku awarii lub kradzieży komputera, Państwa dane pozostają bezpieczne i dostępne z innych urządzeń.

Sekcja 3: Wymagania sprzętowe

1. Czy mogę korzystać z Veterinaro na urządzeniach Apple oraz Android?

Tak. Nasz system był testowany i działa bez żadnych ograniczeń na urządzeniach działających w ekosystemach Apple, Android i Microsoft.

Nawet więcej: Veterinaro działa na wszystkich urządzeniach stacjonarnych i mobilnych z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową (w tym na tabletach i smartphonach).

2. Czy mogę korzystać z systemu nie mając dostępu do internetu?

W dobie powszechnego dostępu do Internetu zdecydowaliśmy się na rozwiązanie, do którego dostęp do globalnej sieci jest konieczny. Jeżeli nie posiadają Państwo w swoim zakładzie dostępu do Internetu, już wkrótce wprowadzimy możliwość skorzystania z naszej oferty Internetu mobilnego połączonej z zakupem komputera lub tabletu.

3. Jakie są wymagania sprzętowe dla Veterinaro?

Wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką (np. Internet Explorer, Safari itd.). Dajemy Państwu dostęp do rozwiązań, z których korzystają takie firmy jak Microsoft, Aviva, Toyota. Podkreślamy, że Veterinaro pozwala na pracę nie tylko z komputera ale również z tabletu czy telefonu – otwieramy dla Państwa całe nowe spektrum możliwości (np. przeprowadzenie wizyty poza zakładem weterynaryjnym z wykorzystaniem tabletu i jej natychmiastowe zapisanie w systemie).

4. Nie mam komputera i/lub internetu czy mogę korzystać z Veterinaro?

Już wkrótce będziemy oferować Veterinaro w pakietach z laptopem i bezprzewodowym Internetem. Czas wejść w XXI wiek (to już półtorej dekady! :) ). Pomożemy przejść ten proces. Prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji.

5. Nie jestem komputerowym maniakiem i raczej się nim nie stanę, dam radę pracować na Veterinaro?

Bez problemów, sugerujemy sprawdzić samemu i wypróbować przez 60 dni bezpłatnie i bez zobowiązań. Zbudowaliśmy system który jest prosty i intuicyjny. Nie wymagamy czytania opasłych instrukcji. System można skonfigurować w 15 minut, a opanować w kilka godzin. Gwarantowalibyśmy zwrot ceny, jeśli byłoby inaczej ale u nas jest 60 bezpłatnych dni na próby więc nie ma czego zwracać :).

Sekcja 4: Formalności

1. Jaki jest okres wypowiedzenia umowy?

To bardzo proste. Jesteśmy przekonani o wartości Veterinaro i dlatego nie stosujemy żadnych haczyków. Umowę można wypowiedzieć z dnia na dzień. Bez dodatkowych zobowiązań i zbędnych formalności. Prosimy tylko aby zmiana dokonywała się z końcem okresu rozliczeniowego.

2. Czy w trakcie trwania abonamentu mogę przejść na inny cennik?

Oczywiście, można swobodnie wybierać między pakietami. Chcemy dopasować się do potrzeb lekarzy, dlatego swobodnie można przejść nie tylko na wyższy, ale także na niższy pakiet. Nie ma żadnych haczyków i dodatkowych zobowiązań. Prosimy tylko aby zmiana dokonywała się z końcem okresu rozliczeniowego.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję